Prečo som sa rozhodol písať blog?

Niekedy informácia putovala z jedného miesta na druhé mnoho dní. Napríklad v 18. storočí z Ameriky do Európy to loďou trvalo pár týždňov, ak vôbec informácia došla. Poštovým dostavníkom informácia z Bratislavy do Košíc putovala 7 dní. A poštový holub správu priniesol za deň, či za časť dňa.

Ale dnes pristane informácia vo Vašom PC v podstate okamžite.

Informácie sú veľmi dôležité.  A najviac dôležité sú pre nás tie zdravotné.

Na internete sa nachádza množstvo zdravotných informácii. Je dobré, keď ich niekto za Vás kriticky cielene pretriedi. Ušetrí to váš čas.

Blog je zaujímavý spôsob šírenia zaujímavých a užitočných informácií. Tento blog sa venuje cielene informáciám o pohybovom systéme. 

Budem sa snažiť, aby ste na mojom blogu nachádzali iba užitočné a zaujímavé zdravotné informácie.

Ak niektorý článok prečítate, môžete k blogu napísať aj svoj osobný názor na e-mail:    zdravekolena1@gmail.com

Spätná väzba je pre mňa veľmi cenná, dôležitá pri korekcii hľadania správnej cesty k cieľu zdravý a slobodný pohyb.

Blogy, ale aj hore na lište pridané dva eBooky  zdarma sú výsledkom časovo nie jednoduchého rešeršovania, hodín strávených na internete  a výskumu v literatúre.

Ale oplatí sa to, zdravie je komplexná téma, hľadanie správnych informácii stojí veľa času. 

Už v minulosti som tejto téme venoval, ale z hľadiska stravy, pri písaní knižky: Stravou k paličke? Najnovšie ju asi premenujem na Stravou k zdraviu, alebo možno na Fosfor v strave. Všetky názvy sú významom pre tému v knihe správne. Cielene sa v nej venujem téme vplyvu stravy na pohybové ústrojenstvo. Zvlášť vplyvu prvku fosfor na zdravie. Po grécky sa tomuto prvku hovorí Phosphorus, po latinsky to znamená Lucifer. V preklade nosič svetla.

Už to naznačuje, čo asi tento prvok v tele môže narobiť.

Knižka hovorí o variantnom spôsobe liečenia pohybového ústrojenstva stravou. Preto, že strava do tela prináša množstvo významných látok. Keď nám niektorá látka chýba, je to zlé, ale aj keď sme ňou naopak predávkovaný, prináša to často tiež zdravotné problémy. Knižka hovorí o predávkovaní. Viacej sa o predávkovavaní jedlom dozviete v knižke. Niektorí čitatelia ju prečítali za noc, iní sa k nej vracajú a čítajú opakovane, čo ma samozrejme teší. 

Ukazuje sa, že strava je dôležitá pre udržaniu zdravého pohybového ústrojenstva až do vysokého veku. Správne stravovanie je to najdôležitejšie. 

Kto má o problematiku správneho stravovania záujem, táto knižka je na predaj, buď v elektronickej forme, alebo v tlačenej forme. Tiež sa môže zúčastniť osobne prednášky, ktoré s čitateľmi pravidelne robím.

Kúpou knihy podporíte vytváranie tejto stránky s témou dobrého pohybového ústrojenstva. Zdá sa, že je pre čitateľov zaujímavá, jej návštevnosť skokovo vzrástla od 31.8.2022  desaťnásobne. Je to pre mňa zaujímavé, pretože som na zvýšenie jej návštevnosti nič nespravil. Je to záhada, čo sa vtedy stalo. 

Knižka je zaradená do edičného plánu v roku 2024, preto dnes ešte v kníhkupectvach nie je. Je k dostaniu jedine takto na objednávku.

Skutočne sa dobre stravujete? Skutočne pre naše nohy a chrbticu robíme všetko, čo by sme mohli? V knižke sa dozviete viac….

A ešte reakcie:

…. keby som túto knihu čítala pred šiestimi rokmi, môj otec ešte mohol žiť.

reakcia prekvapeného poslucháča prednášky : … tento systém, ktorý ste nám tu vysvetlili, je až neuveriteľne jednoduchý… 

 

 

Milý čitateľ, dočítali ste až na koniec tohto krátkeho blogu. Budem rád, ak mi k jeho téme napíšete na e-mail:

Možno aj Vás bolia kolená. Myslíte si, že je to dedičné, že to ide s vekom Pomáham ľuďom porozumieť, prečo trpia neznesiteľnými bolesťami kolien, nepríjemnou bolesťou bedier, či drobných kĺbov. Dnes viem a chcem pomôcť všetkým ich pohybové ústrojenstvo vrátiť späť v čase. Vysvetľujem prečo, ako a čo zmeniť, aby ste sa aj vo vyššom veku cítili opäť pohybovo slobodní!Môj príbeh si prečítajte tu>>
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.